Cvičení

Cvičení

Cvičení rodičů s dětmi

  • Cvičení kojenců (od lezení k chůzi, orientačně 8 – 12 měsíců)
    Tyto lekce jsou určeny pro děti, které již začaly lézt až do chvíle, než začnou samostatně chodit. Při cvičení se zaměřujeme na podporu lezení, motivaci k prováděným aktivitám, pohybové hry atd. Využíváme množství pomůcek jako jsou velké balóny, overbally, balanční pomůcky T-bow, hudební nástroje, stavíme překážkové (opičí) dráhy, děti cvičí za doprovodu oblíbených rytmických písniček, zasmějí se, zpevní svaly důležité pro správné držení těla a postupně získávají kladný vztah k pohybovým aktivitám. Vzhledem k tomu, že děti neudrží dlouho svoji pozornost a snadno se unaví, střídáme cvičení se cvičením maminek, které se také potřebují uvolnit, posílit oslabené a protáhnout zkrácené svaly. Děti si mohou zatím hrát na měkkých žíněnkách nebo asistovat při cvičení maminkám.
  • Skřítci (od chůze k běhu, orientačně 1 – 2 roky)
    V tomto věkovém období je znát každý měsíc života navíc. Děti dělají veliké pokroky ve zdokonalování pohybových dovedností. Tato lekce je určená pro děti, které již zvládají základy samostatné chůze. Setkáte se zde jak s písničkami a říkankami, tak hlavně s lezením, chozením (i přes překážky), běháním, házením a dalšími aktivitami s pomocí atraktivních pomůcek, které podporují psychomotorický vývoj dětí. Rodiče cvičí společně s dětmi. Maximální počet dětí ve skupině je 11.
  • Trpaslíci (2 – 3 roky)
    Děti v tomto věku jsou velmi živé a přirozeně mají velkou potřebu se pohybovat. Mají rády běhání, skákání, házení, hry, písničky, opičí dráhy… a to vše zde můžete najít při společném veselém cvičení rodičů s dětmi, které rozvíjí a učí nové pohybové schopnosti. Maximální počet dětí ve skupině je 11.
  • Všeobecná sportovní příprava dětí 3 – 5 let
    Všestranně zaměřená sportovní příprava je výborným základem pro široké spektrum později provozovaných sportů, na které může dítě plynule navázat. Děti zde potkají základy atletiky (hod, skok, běh), gymnastiky, hry s míčem, opičí dráhy, ale také písničky, soutěže atd. Klademe důraz na rozvoj koordinace, nácvik správného držení těla a hlavně na vytvoření pozitivního vztahu k pravidelné sportovní aktivitě. Maximální počet dětí ve skupině je 11.

Cvičení po porodu

  • Maminky s miminky (než začnou lézt, orientačně do 8-mi měsíců)

Cvičení po porodu je rozděleno na cvičení maminek a miminek, která se střídají. Chvíli cvičí miminka, pak maminky a děti odpočívají nebo si mohou hrát. Miminka jsou uprostřed na měkkých žíněnkách, maminky cvičí kolem nich, takže se mají vzájemně stále na očích. Samotné cvičení je sestaveno tak, aby mohly chodit již maminky v šestinedělí, ale začít se cvičením můžete i pár měsíců po porodu. Základem je zpevnění pánevního dna, zpevnění břišních a dalších oslabených svalů, povzbuzení krevního oběhu, protažení bederních, prsních a dalších zkrácených svalů, relaxační a kompenzační cvičení, postupné přecházení k aktivitám kondičním, vytrvalostním, které vedou ke spalování zásob podkožního tuku. Do cvičení zapojíme miminka formou pohybových her, cvičit budou také s pomocí velkých a malých míčů a balančních pomůcek T-bow. Maximální počet maminek s miminkem v lekci je 11. Pokud potřebujete vzít s sebou staršího sourozence, budou zde připraveny pomůcky, se kterými se starší děti mohou zabavit, zatímco maminka a miminko budou cvičit.

Individuální cvičební program ve fitness centru (případně v domácím prostředí)

Hlavní zaměření:

  • maminky po porodu
  • maminky s malými dětmi
  • ženy, které chtějí zase vypadat hezky
  • návrat do kondice
  • rozvoj kondice

Individuální trénink a konzultace 1000,- Kč / trénink (cca 1,5 hod)
Sestavení tréninkového plánu 2000,- Kč / měsíc
Sestavení tréninkového plánu + trénink 1x týdně 2300,- Kč / měsíc
Vstupní diagnostika a konzultace (v případě využití tréninkového plánu min. na 3 měsíce 50% sleva) 600,- Kč

 

Individuální trénink a konzultace – FITNESS CENTRUM: 

  • vedení tréninku, vysvětlení tréninkového plánu, působení cvičení, vysvětlení správné techniky provedení, ukázky, dopomoc při cvičení
  • tréninkový plán pro cvičení v domácím prostředí – zejména pro ženy s malými dětmi (jeden tréninkový plán navíc pro cvičení doma, s vysvětlením všech cviků
  • konzultace tréninkového plánu, cvičení, případné úpravy plánu
  • časová náročnost cca 1,5 hodiny